Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní a storno podmínky pro zprostředkování prodeje služeb
prostřednictvím www.FastCharm.cz

Tyto všeobecné obchodní a storno podmínky jsou obchodními podmínkami,  webové stránky FastCharm s.r.o., IČO: 10868160, se sídlem Polanecká  803/72, Svinov, 721 00, zapsané v obchodním rejstříku v Ostravě pro  zprostředkování prodeje služeb www.fastcharm.cz

  1. Služby FastCharm.cz
    1.1. FastCharm.cz zprostředkovává zákazníkům prodej webových podstránek  a jiných služeb (dále jen „Služba“). Poskytovateli Služby jsou webové stránky  a podstránky či jiných služeb v oblasti krása a zdraví. (dále jen „Poskytovatelé“).
    1.2. FastCharm.cz není stranou smlouvy o poskytnutí Služby mezi  zákazníkem a Poskytovatelem, a proto mu ze zprostředkované smlouvy  nevyplývají žádné povinnosti, zejména není oprávněn řešit případné  reklamace Služeb.
    1.3. FastCharm.cz není povinno být pojištěno pro případ úpadku.
  2. Smluvní vztah mezi FastCharm.cz a zákazníkem
    2.1.  Smlouvou o zprostředkování se FastCharm.cz zavazuje zprostředkova  uzavření smlouvy o zajištění Služby mezi Zákazníkem a Poskytovatelem. FastCharm.cz se dále zavazuje předat veškeré informace, které obdrží od Poskytovatele, zákazníkovi a naopak předat veškeré informace od zákazníka Poskytovateli.
    2.2. Smlouva o zprostředkování mezi FastCharm.cz a zákazníkem je sjednávána bezúplatně. Provize FastCharm.cz je obsažena v ujednání mezi FastCharm.cz a Poskytovatelem.
  3. Vznik smluvního vztahu
    3.1. Zákazník může vstoupit do smluvního vztahu s FastCharm.cz prostřednictvím online formuláře na internetových stránkách www.fastcharm.cz
    3.2. Zákazník zadá na internetových stránkách www.fastcharm.cz kritéria Služby a FastCharm.cz vyhledá pro zákazníka Službu odpovídající jeho požadavkům.
    3.3. Po výběru konkrétní Služby vyplní zákazník online objednávku.
    3.4. Po odsouhlasení všeobecných obchodních podmínek FastCharm.cz a storno podmínek Poskytovatele kliknutím na pole „objednávka zavazující k platbě“ zavazuje zaplatit cenu Služby a řídit se smlouvou o poskytnutí Služby uzavřenou mezi ním a Poskytovatelem.
    3.5. Pokud konkrétní Poskytovatel neumožňuje přímou rezervaci, odešle zákazník poptávkový formulář a zákazníkovi bude v nejbližší možné době sděleno, zda je Služba v požadovaném množství a kvalitě dostupná.
    3.6. Zákazník odpovídá za správnost a aktuálnost zadaných údajů při koupi Služby.
    3.7. FastCharm.cz zašle zákazníkovi potvrzení o uzavření smlouvy o poskytnutí Služby včetně rozpisu plateb, těchto všeobecných obchodních podmínek a storno-podmínek ubytovatele. V případě, že si zákazník zřídil vlastní účet na webových stránkách www.fastcharm.cz „Přihlásit se“, budou historie nákupů a všechny doklady uvedené v čl. 3.6. k dispozici v uživatelském profilu.
  4. Cena Služby a její splatnost
    4.1. Ceny jsou uvedeny v korunách českých.
    4.2. Ceny jsou konečné a zahrnují DPH.
    4.3. Zákazník je povinen zaplatit při uzavření smlouvy o poskytnutí Služby cenu objednávky ve výši 100% z ceny Služby prostřednictvím platební metody, kterou si zvolí bezprostředně po uzavření smlouvy.
  5. Ukončení smlouvy
    5.1. Storno podmínky se řídí obchodními podmínkami poskytovatele.
    5.2. Neobdržel-li zákazník obchodní podmínky ubytovatele, jsou storno- podmínky poskytnutí Služby následovné:
    - více než tři měsíce – 0%
    - více než jeden měsíc – 40%
    - více než jeden týden – 70%
    - méně než jeden týden, nedostavení se ke Službě – 90%.
    5.3. V případě odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka s povinností platit  storno poplatek bude zákazníkovi vrácena odpovídající část kreditů vázaného na zákazníkův uživatelský účet na FastCharm.cz. Zákazník bere na vědomí, že je povinen zaplatit storno poplatky v plné výši dle storno podmínek každého Poskytovatele uvedeného v objednávce.
    5.1. V případě prodlení zákazníka se zaplacením jakékoliv části ceny Služby je FastCharm.cz oprávněno vyzvat zákazníka k doplacení. FastCharm.cz může požadovat též zaplacení zákonného úroku z prodlení.
  6. Reklamace
    6.1. Za řádné poskytnutí Služby odpovídá Poskytovatel.
    6.2. Zákazník může reklamovat vady Služby prostřednictvím FastCharm.cz, které bezodkladně předá reklamaci či stížnost Poskytovateli. FastCharm.cz je pouhým prostředníkem mezi Poskytovatelem a zákazníkem.
    6.3. FastCharm.cz zákazníkům doporučuje, aby případné vady reklamovali u Poskytovatele bez zbytečného odkladu a pořídili záznam o pochybeních, ke kterým došlo při plnění smlouvy, jako důkaz k prokázání oprávněnosti reklamace.
  7. Zpracování osobních údajů
    7.1. Zákazník je srozuměn s tím, že FastCharm.cz je oprávněno pro účely plnění smlouvy o poskytnutí Služby a za účelem plnění zákonných povinností zpracovávat jeho osobní údaje v rozsahu zejména: jméno, příjmení, číslo platební karty, bankovní spojení, datum narození, bydliště, emailová a doručovací adresa. Všechny osobní údaje budou uloženy pouze po dobu stanovenou zákonem, případně po dobu nezbytně nutnou.
    7.2. V případě dobrovolné registrace do vlastního účtu „Přihlásit se“ je FastCharm.cz dále oprávněno zpracovávat navíc údaje týkající se zájmů a  preferencí zákazníka ohledně nabízených služeb.
    7.3. Pro účely plnění smlouvy o poskytnutí Služby budou informace uvedené v čl. 5.1. v nezbytném rozsahu poskytnuty Poskytovatelům. Identifikační údaje o Poskytovatelích jsou uvedeny na webových stránkách www.fastcharm.cz.
    7.4. Zákazník bere na vědomí, že FastCharm.cz je v rozsahu a za podmínek stanovených platnými právními předpisy povinno předat osobní údaje zákazníka pro účely stanovené zákonem.
    7.5. Zákazník bere na vědomí, že FastCharm.cz bude zpracovávat jeho osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa za účelem zasílání obchodních sdělení. Obchodní sdělení je FastCharm.cz oprávněna zasílat formou elektronické pošty, poštou či sdělovat telefonicky. Proti zasílání obchodních sdělení může zákazník vznést kdykoliv námitku, a to buď na adresu sídla FastCharm.cz nebo e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu [email protected]. V tomto případě nebude FastCharm.cz zákazníkovi dále zasílat obchodní sdělení, ani jinak zpracovávat jeho osobní údaje zákazníka pro účely přímého marketingu.
    7.6. Výše uvedená ustanovení čl. 5 platí přiměřeně i ve vztahu k osobám, v  jejichž prospěch zákazník smlouvu o poskytnutí Služby uzavřel.
    7.7. Zákazník bere na vědomí, že jako subjekt údajů má zejména následující
    práva:
  • Požadovat přístup ke svým osobním údajům;
  • Požadovat opravu nepřesných či neúplných osobních údajů;
  • Požadovat výmaz osobních údajů;
  • Požadovat omezení zpracování svých osobních údajů;
  • Vznést námitku proti zpracování osobních údajů;
  • podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
  1. Rozhodné právo a soudní příslušnost
    8.1. Smlouva o zprostředkování mezi FastCharm.cz a zákazníkem se řídí  českým právem.
    8.2. Všechny spory vzniklé ze smlouvy o zprostředkování budou s konečnou  platností řešeny obecnými soudy České republiky.
    8.3. FastCharm.cz upozorňuje zákazníky, že rozhodné právo pro smlouvu o poskytnutí Služby se bude určovat podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy.
  2. ADR a ODR
    9.1. V případě sporu vzniklého v souvislosti se smlouvou o zprostředkování má zákazník, který je spotřebitelem, právo na jeho mimosoudní řešení u České obchodní inspekce. Podrobné informace o podmínkách mimosoudního řešení sporu jsou uvedeny na www.coi.cz.
    9.2. Zákazník, který si zakoupil zboží či službu přes internet, a je spotřebitelem, může k řešení vzniklého sporu využít platformu pro řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešení sporu online jsou uvedeny na http://ec.europa.eu/odr.
  3. Závěrečná ustanovení
    10.1. Tyto všeobecné podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2024.